Philips SHE9703

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHE9703 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Raymond Stefan Langoor 26-02-2010

Erg mooie in ears.
mooie zuivere bass
erg handig is het opbergtasje.
kortom ik ben er zeer tevreden mee

danielh 03-02-2010
Geschreven voor: Philips SHE9703

Ik begin het idee te krijgen dat deze oordopjes defect zijn. In ieder geval hoor ik totaal geen bas, het geluid klinkt ontzettend schel. Verder lijken ze niet stuk.

Vergeleken met de Sennheiser oordopjes die ik hiervoor had of de Skull Candy Ink'd van mijn vriendin klinken deze Philips dopjes als kermis-troep.

Misschien dan toch maar even ruilen...

Alex30 02-12-2009
Geschreven voor: Philips SHE9703

Na 3 setjes van Apple te hebben versleten waarbij binnen een maand links een stuk zachter werd dan rechts deze gekocht. Onder andere nadat ik ze van me broer even had geleend. Wat een verschil. Als je ze goed in je oren stopt (Bass Booster aan op iPod) is het soms niet normaal meer hoe diep de Bass is :P

Kan niet anders zeggen dan dat het geluid van laag tot hoog perfect is. Zelfs hele dure Sennheisers geprobeerd maar dit klinkt echt veel beter.

Je krijgt er drie verschillende cupjes bij dus als ze uit je oren vallen kun je een maatje groter gaan en als ze niet passen ook een maatje kleiner (standaard is de middelste maat gemonteerd).

Het vervangen eist wel wat geduld om ze goed vast te krijgen maar het voordeel hiervan is dat als je de dopjes uit je oren trekt niet de cupjes achter blijven. Bij mij blijven ze dus ook perfect zitten.

Ik gebruik me iPod veel in het ov. Omdat ze goed in je oren passen hoor je ook bijna niets aan omgevingsgeluid wat ook nog is er voor zorgt dat je muziek veel beter te horen is.

Ik ben dus zeer te spreken over deze set.

Joanness 12-11-2009
Geschreven voor: Philips SHE9703

Op zoek naar een betere in-ear hoofdtelefoon (de bij mijn mp3 speler geleverde exemplaren vielen mij steeds uit en het geluid was ook niet denderend) heb ik uiteindelijk voor deze SHE9703 (eigenlijk is het de SHE9700, alleen in een andere verpakking) gekozen. Waren in de aanbieding voor Eur 25,=.
Omdat ik al ruim 25 jaar een Beyerdynamic DT990 thuis beluister ben ik nogal verwend en ik had eerlijk gezegd niet al te hoge verwachtingen van de Philips.
Ik had ongelijk : hoe langer ik deze dopjes beluister, hoe beter ze klinken. Zeer gedetailleerd, hoge tonen niet te fel, bas duidelijk (wel afhankelijk hoe diep je de dopjes in je oor kunt / wilt duwen, anders ook via de EQ van je MP3 in te stellen).
Goed stereobeeld en voldoende luid indien gewenst. Je hoort meteen of een opname "goed" gemaakt is of niet.
1 nadeel ; de dopjes vallen snel uit als je veel beweegt.
Maar dat is bij alle dopjes zo volgens mij.
Overall : voor deze prijs een aanrader (nooit gedacht van Philips).